همسر تنها

پس از فاصله نسبتا طولانی در مورد به روز کردن مطالب وبلاگم، تصمیم گرفتم تا دوباره شروع کنم.



سلام مهربانم



      امشب (ساعت 2 شب) دیگر حریف این بغضهای لعنتی نشدم. امشب دلم تنگ است و بی قرار و آرام هم نمی شود و من هم نمی توانم خودم را کنترل کنم. ... مراببخش



      تو خاموشی خونه خاموشه
                                          شب آشفته گل فراموشه
      بخواب امشب پشت این روزن
                                         شب کمین کرده روبروی من
      توان و دل تلخ و بی کوکب
                                         شب، شب غربت شب همین امشب
      لایی لایی من به جای تو شکستم
                                       تو نبودی من به سوگ غم نشستم
      از ستاره تا ستاره گزیه کردم
                                       از همیشه تا دوباره گریه کردم
      لالالا آخرین کوکب
                                          لباس رویا بپوش امشب
      لالالا ای تن تب دار
                                         اشکامو از رو گونه هام بردار
      لالالا سایه ی بیدار
                                       دست مهتاب و دست من بسپار
      لایی لایی من به جای تو شکستم
                                       تو نبودی من به سوگ غم نشستم
      از ستاره تا ستاره گزیه کردم
                                       از همیشه تا دوباره گریه کردم
      و خاموشی خونه خاموشه
                                          شب آشفته گل فراموشه
      بخواب امشب پشت این روزن
                                         شب کمین کرده روبروی من
      توان و دل تلخ و بی کوکب
                                         شب، شب غربت شب همین امشب


      سلام عشق من


      چه اندازه دلم برای تو تنگ است...

      دوستت داشتم و دارم و هرگز نمی توانم لحظه ای را بی تو بگذرانم باور کن نمی

      دانم چگونه این مدت را تا به حال دوام آورده ام. اما شاید دعای تو نازنینم به
      راه من است و همین باعث می شود که صبر پیشه کنم. امشب بیشتر از قبل دعایم
      کن....
      می بینی چه بدبخت شدم. خداوندا شکرت. خدایا هر کس هر چه قدر هم که فکر کند می
      فهمد هرگز نمی فهمد که این مصیبت برایم چه اندازه بزرگ است...

      خدایا من کم نمی آورم و به تو ثابت می کنم که ایمان چیست؟!!!


      همیشه از اینکه کسی بفهمد رابطه ما تا چه حد عاشقانه و زیبا بود می ترسیدم . زیرا که    

      می دانستم انسان موجودی است که به دنبال بهترین است و اگر مال خودش نباشد ممکن است ...

     

      من عاشق توام و عشق یعنی ایثار و رضایت معشوق بهترین هدیه عاشق است.

      اما اگر باید که تو را رها کنم باز هم فقط از خودت قبول می کنم. نه کس دیگر و
      من هیمنگونه بدون ناراحتی با تو به زندگیم ادامه می دهم اما اگر خودت بگویی
      به دیده می نهم و قبول می کنم.ولا غیر...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد