خیانت

در روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و

از سادگی خیانت    ...........................
بیایید به هم خیانت نکنیم..

خیانت .....نمیدونم تاحالا طمع شو چشیدین یا نه…

... فقط اونایی میتونن بفهمن که طمع تلخ خیانتو چشیده باشن.

به خدا سخته ... آخهچه جوری باور کنم ؟ یعنی اون حرفها.. دوست دارم، یه تار موتو به دنیا نمیدم ...وقتی صداتو میشنوم اروم میشم ...پیامک ها...همش دروغ بود...چیزی که کمر منو شکست این بود که عشقم ….

وقتی ازش پرسیدم چرا بهم خیانت کردی؟  حتی نگفت معذرت میخوام....

شبها نمیتونستم بخوابم خیلی برام دیر میگذشت.. هنوزم باورم نمیشد اینا واقعیت داره ...

اینو نوشتم هرکی که میخونه دیگه اشتباه منو نکنه...به هیچ دختری دل نبندین ..تو انتخاباتون خیلی دقت کنین..تو بعضی از سایت ها راه کارهای زیادی واسه فراموش کردن عشق اول و از این حرفا نوشتن ولی به نظر من بهترین راه گذر زمانه ....انصافا بیایید

به کسی که دوستمان دارد خیانت نکنیم

روز اولی که فهمیدم بهم خیانت کردی اول باور نکردم . پیش راننده تاکسی ،براش کل ماجرارو تعریف کردم اونم تو یه جمله گفت بهترین راه گذر زمانه هیچکس نمیتونه کمکت کنه جز زمان....

 تموم دنیام بودی...دنیامو خراب کردی و رفتی.... چقدر دوست داره؟تا حالا شده تو تنهاییت از خودت بپرسی که کی بیشتر دوست داشت؟من یا اون؟

بر عکس تو که بازیچه ای بیش برات نبودم، من عشقم نسبت به تو واقعی بود...حاضر بودم جونمم برات بدم...

ما گذشتیمو گذشت انچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران...وای به حال دگران....

خیانت حق من نبود....چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...

همسر تنها

پس از فاصله نسبتا طولانی در مورد به روز کردن مطالب وبلاگم، تصمیم گرفتم تا دوباره شروع کنم.



سلام مهربانم



      امشب (ساعت 2 شب) دیگر حریف این بغضهای لعنتی نشدم. امشب دلم تنگ است و بی قرار و آرام هم نمی شود و من هم نمی توانم خودم را کنترل کنم. ... مراببخش



      تو خاموشی خونه خاموشه
                                          شب آشفته گل فراموشه
      بخواب امشب پشت این روزن
                                         شب کمین کرده روبروی من
      توان و دل تلخ و بی کوکب
                                         شب، شب غربت شب همین امشب
      لایی لایی من به جای تو شکستم
                                       تو نبودی من به سوگ غم نشستم
      از ستاره تا ستاره گزیه کردم
                                       از همیشه تا دوباره گریه کردم
      لالالا آخرین کوکب
                                          لباس رویا بپوش امشب
      لالالا ای تن تب دار
                                         اشکامو از رو گونه هام بردار
      لالالا سایه ی بیدار
                                       دست مهتاب و دست من بسپار
      لایی لایی من به جای تو شکستم
                                       تو نبودی من به سوگ غم نشستم
      از ستاره تا ستاره گزیه کردم
                                       از همیشه تا دوباره گریه کردم
      و خاموشی خونه خاموشه
                                          شب آشفته گل فراموشه
      بخواب امشب پشت این روزن
                                         شب کمین کرده روبروی من
      توان و دل تلخ و بی کوکب
                                         شب، شب غربت شب همین امشب

ادامه مطلب ...

" گفتی بگو عاشق و بیمار کیستی؟ من عاشق تو ام،تو بگو یار کیستی؟ "

" گفتی بگو عاشق و بیمار کیستی؟
من عاشق تو ام،تو بگو یار کیستی؟ "

کسی برای من وتو دلش نسوخت
دستامون از هم جدا دستای سرد
کسی برای آخر قصه ما
واسه مرگ عشقمون گریه نکرد
اشک عاشق دیدنی نیست
همه حرفا گفتنی نیست
رفتی اما عشقت هرگز
دیگه از یاد رفتنی نیست
اشک عاشق دیدنی نیست
همه حرفا گفتنی نیست
رفتی اما عشقت هرگز
دیگه از یاد رفتنی نیست


گاهی وقتاست که سکوت ،

مثل یه عشق یه حس دوست داشتنیه
گاهی وقتاست که نگاه،
بیشتر از هزار تا حرف گفتنیه
کار تو اشک منو شمرد نه
دلو پس گرفتن و سپرد نه
کار من همیشه از تو گفتنه
دل من محکوم به شکستنه
اشک عاشق دیدنی نیست
همه حرفا گفتنی نیست
رفتی اما عشقت هرگز
دیگه از یاد رفتنی نیست
اشک عاشق دیدنی نیست
همه حرفا گفتنی نیست
رفتی اما عشقت هرگز
دیگه از یاد رفتنی نیست